Zapewniamy profesjonalną obsługę podmiotów gospodarczych w zakresie:
Pełny zakres usług obejmuje reprezentowanie klienta przed organami Urzędu Skarbowego, Urzędu Kontroli Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na podstawie udzielonych nam pełnomocnictw.
- prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego,
- kompleksowej obsługi kadrowo - płacowej (sporządzanie list płac, prowadzenie rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne ZUS, sporządzanie niezbędnych informacji RMUA i deklaracji PIT-4R, PIT-11, PIT-40 itd)
- kompleksowej obsługi rozliczeń z Urzędem Skarbowym firm oraz osób fizycznych (CIT, VAT, PIT, PCC)
- zeznań rocznych PIT (elektroniczne przesyłanie deklaracji do Urzędu Skarbowego),
- pomocy przy uruchamianiu i likwidacji działalności gospodarczej,
- pomocy przy wyborze najdogodniejszej formy opodatkowania,
- sporządzania informacji sprawozdawczych do GUS,
- usług BHP (analiza i uzupełnienie dokumentacji BHP, instrukcje, oceny ryzyk zawodowych, opracowanie dokumentacji powypadkowej)
- szkoleń BHP (wstępne i okresowe pracowników oraz pracodawców i osób na stanowiskach kierowniczych)
Pełny zakres usług obejmuje reprezentowanie klienta przed organami Urzędu Skarbowego, Urzędu Kontroli Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na podstawie udzielonych nam pełnomocnictw.
Na życzenie oferujemy możliwość odbioru dokumentów w siedzibie Klienta.
Zapraszamy do współpracy nie tylko firmy z okolic miasta Mszana Dolna ale również z całego województwa małopolskiego.